Askel blogien maailmaan!

Kuka minä olen?

Urheilullinen hiusalan ammattilainen, jolta löytyy mies ja muutama mini-ihminen. Päivätyökseni en enää tee liiketyötä mutta toimin hyvin lähellä hiuksia ja opin niistä edelleen paljon uusia asioita, ne ovat erilaisia!

Blogin aloitussanat

Monen monta vuotta olen miettinyt olisiko minulla mitään sanottavaa näin blogipuolella ja ajattelin kokeilla kolmannen kerran aloittaa blogikirjoitteluni (eikös se kolmas kerta toden sano?). Aihealueet, joita tulen käsittelemään pääsääntöisesti, ovat hiukset ja niihin käytettävät tuotteet. Tosin, toisin kuin monet muut bloggaajat, pyrin välttämään suoria brändisuosituksia. Tähän on oma syynsä miksi näin teen (täytyy naisella muutama salaisuus olla) mutta tämä toisaalta antaa minulle mahdollisuuden tarkastella tuotteiden käyttöä ennemminkin erilaisten tarpeiden kautta, lopullinen tuotevalinta jää lukijalle.

Saatan joissain kirjoituksissa raapaista myös hieman kosmetiikan kemiaa mutta vain ja ainoastaan, mikäli se on oleellinen osa kirjoitusta. Tämä siitä syystä, koska elän Euroopassa toisin sanoen Suomessa ja kosmetiikan lainsäädäntö sitoo Eurooppalaisia tuotevalmistajia niin luotan siihen, että käytössäni on laillista tavaraa sisältöineen. Toiseksi, blogeja löytyy pilvin pimein, joissa ruoditaan tuotteissa käytettyjä aineosia, niiden funktioita, toxikologisuutta ja niin päin pois, itse ajattelin vain nauttia puhtaasti siitä mitä kaikkea hiuskosmetiikalla voin tehdä ja yrittää kertoa siitä myös muillekin.

Ihan ensimmäisessä "virallisessa" blogikirjoituksessa tutkiskelen hiuksia ja niiden ominaisuuksia.

Toivottavasti viihdyt seurassani,

hschik...jpg